Aankomst in India - Reisverslag uit Chembur, India van Kim Jongman - WaarBenJij.nu Aankomst in India - Reisverslag uit Chembur, India van Kim Jongman - WaarBenJij.nu

Aankomst in India

Blijf op de hoogte en volg Kim

17 September 2013 | India, Chembur

Geschreven op 17-09-'13
Hallo allemaal,
Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en alle steun die jullie mij geven.
Vandaag is mijn eerste dag in India. De vlucht ging heel goed en is erg meegevallen. Toen ik op Bal Anand aan kwam werd ik heel hartelijk ontvangen, ik ging meteen naar mijn kamer want het was al midden in de nacht. De eerste nacht was heel erg wennen. Er zijn hier veel geluiden en het erg heet. Vanmorgen heb ik de meeste mensen hier leren kennen. Ze zijn allemaal onwijs aardig. Mijn eerste indruk van India is erg chaotisch. Ik heb mijn ogen uitgekeken opweg hier naartoe. Echt alles is hier anders. Ik kan niet wachten om de stad te gaan zien. Vandaag was er ook een andere Nederlandse vrijwilligster en zij heeft mij alles hier laten zien. Zij woont samen met haar man in India. Morgen ga ik naar haar toe, ze woont vlakbij chowpatty beach. Er is namelijk sinds vorige week een soort feest om Ganesh te eren. Morgen is de laatste dag en dat blijkt heel mooi te zijn om te zien. Zaterdag laat zij mij een gedeelte van Mumbai zien. Daar heb ik onwijs veel zin in. Ik heb nog niet zo veel foto's gemaakt dus dat komt later.
Dag allemaal!!!

  • 18 September 2013 - 08:28

    Wil Van Calmthout:

    Fijn Kim dat de mensen aardig voor je zijn en dat er iemand is die je in je eigen taal wegwijs maakt. En leuk dat je meteen met een feest kan beginnen. Veel plezier. Wil.

  • 18 September 2013 - 08:49

    Rina En Rien Jongman:

    Dag lieve Kim
    Wat fijn dat je zo goed ontvangen bent.en meteen al leuke dingenop het programma.Geniet er maar van.
    Dikke kus opa en omaxxxx.

  • 18 September 2013 - 09:12

    Inge Van Anrooij:

    Hoi Kim,
    Wat fijn dat je aankomst zo goed verlopen is.
    Ben je al in contact geweest met de bewoners
    Hoe vond je dit?
    Veel plezier bij het feest en zaterdag in de stad
    Groetjes Inge

  • 18 September 2013 - 10:22

    Susan:

    Hè Kim,
    Wat leuk dat het tot nu zo goed gaat.
    Fijn dat je met iemand die ook nederlands spreekt de stad gaat verkennen.
    Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn.
    Heb je de kinderen ook al en ontmoet en waneer ga je aan het werk?
    Veel plezier met het feest en wij wachten je volgende bericht weer af.

    Dikke kus,
    Susan

  • 18 September 2013 - 14:48

    Yvonne Elsgeest:

    Hallo Kim!Wat leuk om dit te kunnen volgen zo:)Ik ben een collega van je moeder en ik vind het echt heel super en stoer van je dat je dit doet!!!Heel veel succes en ik blijf je zeker volgen!Hartelijke groetjes van Yvonne Elsgeest!.........Je bent een topper!:))))

  • 18 September 2013 - 15:43

    Tante Henny:

    Lieve Kim , wat heerlijk dat de reis zo goed is gegaan, en je zo leuk ontvangen bent.
    Geniet van alle dingen. Fijn om je berichten te lezen.

  • 18 September 2013 - 15:50

    Lenie En Cor:

    Nou wij hebben via Rien ook je bericht ontvangen en allemaal gelezen.
    Heel leuk om op deze manier op de hoogte te blijven.
    Fijn dat alles goed is verlopen, goede vlucht en goed aangekomen.
    Dikke kus van ons en kijken uit naar nieuwe berichten.
    Groetjes


















  • 18 September 2013 - 16:51

    Lisanne:

    Heey Kim!
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Veel plezier!
    Dikke kus

  • 18 September 2013 - 17:17

    Dicky:

    Hoi Kim, wat fijn dat alles zo vlotjes verlopen is! Prettig hoor, iemand die ook dezelfde taal spreekt, erg handig ;) Ben benieuwd naar foto's van jou. Wanneer begin je met werken? Veel plezier op het feest!
    Groetjes Dicky.

  • 18 September 2013 - 18:52

    Helga:

    Lieve Kim,

    Daar ben je dan! Net aangekomen en al meteen een ritueel feest, bofkont!
    Fijn dat je al meteen bent gaan schrijven . Ik ben heel erg benieuwd wat je allemaal gaat meemaken en nog steeds apetrots op je! Geniet van alles en ik verheug mij erop je volgende bericht te lezen.

    Liefs, Helga

  • 18 September 2013 - 20:49

    Moon:

    Hi lieve Kim,

    Goed te horen dat alles goed is gegaan!
    Lkkr al kunnen skypen, heb ik gehoord.
    Wat een leuke dingen ga je doen :)
    Maak maar veel foto's en ik hoop dat we hier nog veel
    Over al je ervaringen kunnen lezen.
    Veel plezier dikke kus Moon

  • 18 September 2013 - 22:08

    Marjo:

    hoi Kim,
    goed om te horen dat je reis goed gegaan is en dat je zo hartelijk ontvangen bent.
    leuk dat er gelijk al weer een feest is, ben erg benieuwd!!! ik kijk uit naar je fotos en volgende ervaringen!!!
    veel succes en plezier, geniet van alles.
    liefs Marjo

  • 18 September 2013 - 22:30

    Lonneke:

    Goed om te horen Kimmie! Blij dat je goed bent aangekomen en dat de vlucht goed ging. Ben heel benieuwd naar de eerste foto's! Geniet ervan meissie! Xxxx


  • 18 September 2013 - 23:17

    Tom Van Der Meer:

    Lieve kim,

    Wat goed om te horen dat de eerste indruk goed is.
    Dat warme weer went vanzelf net als die geluiden. Waarschijnlijk
    Brul je over een week of wat ook gezellig mee in het midden
    Van de nacht!;) geniet er nu van en veel succes de komende
    Dagen om het ritme te pakken te krijgen!

    Liefs Tom

  • 19 September 2013 - 09:11

    Jasper:

    Hoi Kim,
    Ben blij dat alles goed is gegaan, nu naar de avonturen! We gaan met veel plezier je verslagen volgen. Nou, veel suc6 en plezier in het mooie India.
    Ps. bedankt voor de bloemen, was niet nodig!!
    Jasper, Leonie en the kids

  • 19 September 2013 - 12:00

    Oom Nico:

    Hoi Kim
    Leuk je zo te kunnen volgen. Fijn dat je zo hartelijk ontvangen bent en dat je al zoveel plannetjes hebt. Geniet van alles en ik hoop dat veel reservering opdoet. Kus van mij, Nico

  • 19 September 2013 - 12:01

    Tante Wilma:

    Hoi Kim, fijn om je zo te kunnen volgen. Veel plezier!!! Ik kijk al uit naar je volgende verslag! Groetjes

  • 19 September 2013 - 13:28

    Bas Van Ham:

    HOI KIM, FIJN DAT ALLES TOT NU TOE GLADJES VERLOOPT. EN HOE JE MIDDEN IN DE NACHT ZELF VOOR EEN TAXI MOET ZORGEN WEET JE NU OOK .......
    BEDANKT VOOR DE TWEEDE OVERBOEKING. HEEL VEEL SUCCES EN VERGEET INDERDAAD NIET TE GENIETEN VAN ALLES, VOORAL VAN DE KIDS.
    GROETJES VAN BAS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Ik woon voor 13 maanden in Walnut Creek, California. Hier ga ik werken als Au Pair bij 2 kindjes van 1 en 3.

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 588
Totaal aantal bezoekers 12620

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 21 Juni 2017

Mijn jaar als Au Pair in Amerika

01 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Terug naar het bijzonder mooie India

16 September 2013 - 23 December 2013

Mijn eerste reis naar India

Landen bezocht: